arendenmirandainarcticnorway.reismee.nl

Naar Andoya

Vandaag hadden we weer een rit van 200 km voor de boeg. Na een heerlijk uitgebreid ontbijt in het hotel gingen we op pad richting het eiland Andoya. Dit eiland maakt ook deel uit van de Vesteralen. Eerst een stukje met de veerboot en daarna langs de prachtige westkust van Andoya naar het puntje van dit eiland gereden, het plaatsje Andenes waar we een nacht zullen verblijven. Onderweg zijn weer de nodige foto-stops gemaakt want het is wederom een schitterend eiland dat ons een beetje aan Ijsland doet denken. Toeristen komen we trouwens niet tegen dus we hebben het rijk alleen hier. Vanmiddag ging mijn telefoon, het was een Noorse dame van de accomedatie die we voor morgen geboekt hebben. Er zijn wat problemen met de huisjes dus ze heeft ons overgeboekt naar een andere accommodatie met een upgrade. Of dit een probleem was? Natuurlijk niet, een upgrade is altijd goed toch? We gaan het morgen zien. Voor nu zitten we prima in het Thon Hotel Andrikken in een mooie suite.

Peter en Ria Roels

Vanuit Nederland dat langzaam maar zeker in voorjaarssfeer komt, reizen we in gedachten nog even met jullie mee om afscheid van de winter te nemen. Wat is het daar prachtig hè?

Miranda van den Heuvel

Ja echt geweldig mooi, we genieten weer met volle teugen.